Pamugumgeliyor Kizlar cok fena midem yaniyo uc gundur. Doktorun verdigi ilaclar bile fayda etmio. Baska bi cozum yok mu sanki bildiginiz bi bicagi yutmusumda bogazimla midem arasinda gidip gelio oyle keskin bi aci
Mihri-musta Çare Gaviscon. Bana doktorum söyledi. Günde 3kez içebilirsin dedi. Dakika sürmeden yanmayı gecırdi.
Zeynep111 Şuan mide yanmaaından uyandım ben de , çok fazla vurdu ben daha önce rennie şurup kullanıyordum yine son ayımda onu içiyorum oldukça etkili soğuk süt de iyi geliyor canım