Kızlar merhaba en son çareyi burda yazmakta buldum yoksa kafayı yicem 3.5aylık bebeğim var ve dün adet oldum herhalde anlamadım az geldi yani avuç içi kadar sonra gece de o kadar gelmiş sabah dan öğlene kadar yine o kadar geldi eşimle korunuyoruz ama bi tanıdığıma söylediğimde hamile olabilirsin dedi aklımı kaçırdım geceden beri ne uyku ne bir şey ilk adetim daha hiç olmamıştım yaşayan var mı