Kızlar selam. Bugün doktor kontrolüm vardı. Bebeğimin ölçümlerini yaptığında bir hafta geriden geldiğini gördüm. Doktor bu dönemde çok da önemi yok bu saatten sonra asıl başlayacak kilo almaya falan filan dedi ama içim hiç rahat değil. Normalde 5 Aralık gözüken doğum tarihimiz heğ 1 Aralık çıkıyordu kontrollerde şimdi 13 Aralık yazıyor çok üzüldüm öyle görünce. Ne yiyip.içeyim aranızda bu durumları yaşayan var mı ne önerirsiniz??