MerveOru benim dedğim gece evet kasıklarımda cok agrım oldu bi kaç kez sancı şeklindede vurdu. wc ye gitsem rahatlarım diye hep gittim sabaha kadar değişmedi . sabahtan akşam 9 a kadarda kasılmalarım oldu. bu gecede aynısı olursa sabah gidicem doktora dedim zaten yarın kendi muayne günüm ama bu gece agrılarım okadarda kötü dgldi. bi sorun daha benim doktorum çatı muaynesi yapmıyo. dogrucagın gün yapılcak diyo. öncesinde hiç bi fikir edinmeden doguma gidicem tabi sancılarım gelirse.:(:(:(