Meveylaa canım öncelikle psikolojini rahat bırak gelmiyor gelmiyor dersen hiç gelmiyor emin olabilirsin 😊 aksine onunla konuş ve onu merak ettiğini artık kavuşmak istediğini söyle bunu duyuyor gerçekten ben hep öyle yapmıştım ve çatı muayenesi oldum benim doğumumu o tetikledi yani gecesi doğuma gittim sonra pilates yaptım açılmam rahat olsun diye ve öyle de oldu normal doğum yaptım 😊 sonra son iki gün 7 tane hurma kaynatıp suyunu içtim ve kendini yemiştim gerçekten 3. Gün doğuma gittim 😊 ve sadece bir ya da iki kere perine masajı yaptırmıştım eşime onun faydası var mı bilmiyorum ama pilates beni çok rahatlatmıştı bu dönemde en önemlisi o bence 😘 bu arada 40+2 de geldi benim prensesim yani diyeceğim herşey ona kalmış kuzum senin yapacakların sadece ona yardımcı oluyor 💕