kuzucumoglum teachervera valla bilmiyorum 17 de 182 Gr di şimdi 21+4 haftaligim 20+2 de gttim bana kilosunu soylemedi ama bebek 19 20 haftaları arasiyla uyumlu dedi biraz geriden geliyor dedi 😑
kuzucumoglum teachervera öyle denicem inşallah haftasinda gider bu hafta detaylim var korkuyorum vala
kuzucumoglum teachervera ağğg kız ben ne hayal ediyorum sen ne diyon niye öyle oluyor ki vayy ben yeminle stresten cokcem 😁
teachervera kuzucumoglum 😀😀Benim doktormda 20+1 de 391 gram dedi bende sevindim dedim 21 e 440 olur detaylı vardı dün gittim 414 dedi hayal kırıklığı oldu 😀
aysethem12 teachervera çok şükür iyi gidiyorr ama ben kendim zayıfım o biraz beni korkutuyor taşıyabilir miyim diye🙂
Meryemcii 19+0 da 334 gr dı 1 hafta önden gidiyor dedi dr. Pazarresi detayli ultrason var bende korkuyorum
aysethem12 Meryemcii hiç korkma canım bende 1 ay detaylı ya girene kadar aceba Bi sorun çıkar mı aceba Bi problem mi var diye 1 ay tedirginlikle geçti gerçekten hiç korkmaa dua et
Meryemcii aysethem12 bugun detayli ultarason sonucumuz o kadar güzel cikti ki korltugumu yaşatmadi rabbim umarim herkes sagliklica bebegini kucagina alir 🙏