Vrlkubra Arkadaşlar adet dönemlerim çok şiddetli ve çok kanamalı geçiyordu. Hastanelik olduğum zamanlar da oldu ağrıdan. Çok merak ediyorum doğum sancısı bundan da mı ağır yani? Doğum anı bundan da mı zor?
Hsnycvk Vrlkubra benim de çok ağrılı geçer adet dönemlerim serumsuz ilaçsız yapamam henüz doğurmadım ama ben de normal doğum istiyorum🙏🏻 Şöyle düşün bunca yıl her ay çektin bu acıyı şimdi biraz fazlasını bir kere çekeceksin😂 ben böyle gazlıyorum kendimi umarım sana da iyi gelir😂
Kaahvelii Vrlkubra Regl ağrılarını sizin gibi geçirenler çok kolay doğuruyor 😄 İnşallah sizinde öyle olurrrr
Kaahvelii Vrlkubra Aynı anda hem regl ağrısının maksimum seviyesi hem karnınızın taş gibi olması hem de bel ağrısı maksimum seviyede ve aşağı müthiş bi baskı hissi bunların hepsi kombine geliyor regl ağrısı yanında hiç bişi gibi kalıyo Ama doğumunuz açılmanız hızlı ilerler diye düşünüyorum
Vrlkubra Kaahvelii inşallah öyle olur çünkü şuana kadar çok sancılar çektim sürekli kramplar şeklinde ve 2 paketten az ped hiç harcamadım. İnşallah dediğiniz gibi olur.