dilannulucayy 17. Haftama kadar bende 42 kiloydum boyum 169. O haftalara kadar ağızıma doğru düzgün lokma girmemiştir hep ceviz ve çilek yedim tok tutsun diye ve ikisşde besin değeri yüksek yiyeceklerdi başka bişey yiyemiyorum üstüne birde korona oldum. Normaldede ne yapsam kilo alamayan bir insandım. Bebeğimin kilosu ona rağmen önden gidiyordu. Sonra birden iştahım açıldı herşeyi ama herşeyi yemeye başladım insan inanamıyor ama gerçekten iştah patlaması yaşıyorsunuz.şimdi 39+3 teyim 58 kiloyum bebişin kilo geriden gelmeye başladı :) okadar yememe rağmen bebiş bi şekilde besleniyor onucok kafanıza takmayın stres herşeyden vok daha zararlı..