Bugün ki randevumda bebeğimin eşinin aşağıda olduğunu ancak rahimi tam kapamadığını öğrendim. Yarın detaylı randevum var, doktorum detaylı ki doktorun daha uzman olduğunu onun zaten bu durumu göreceğini falan söyledi. Bunun ne gibi riski var? Bu durumu yaşayanlanlar neler yaptı bizi ne bekliyor? Kendi durumunuzu paylaşırmısınız? Yarın detayını öğrenicem zaten ama İster istemez endişelendim.