Bilge35 yaptı, hatta aynı hastanedekı farklı kadın doğumcuyada götürdü. Ultrasonlada baktılar elle bastırdılar baktılar. Bende yoktu kanama kesilmişti. Ama ikinci daha şiddetli oldu 😔 ne kan varmış dedım bende sonra😂 ak ak bitmedi yani😂 bide ben eve geldım tabi doktor recete yazmıştı vıtamınler antıbıyotıkler fitil ağrılesiciler😂 ben o receteyı cebıme koymuşum oylece unutmuşum. Cok kimsem yok zaten ben yine tek büyüttüm oğlumu annem 22 gun kalabıldı yanımda ama zaten kendısı 70 yaşında. Ben o dönemi tek bi
İlaç içmeden atlattım🙄 ama bayılıyordum evde. Geldi geçti inşallah bir daha ne ben nede ablan yaşar bu durumu gerçekten yaşayan bilir bu durumu. Allah tum anne adaylarını korusun, sağlıklı sıhhatli çocuklarına kavuşmayı nasip etsin☺️