Gecem1 Kızlar çok çok özür diliyorum ama sormak zorundayım. Biraz önce jöle kıvamında hafif kahverengi akıntı geldi doğum yapalı iki ay olacak akıntı çekince üzüyordu ve peçete zor sıliyordum koyuydu baya neden olur
Damla1995 Gecem1 normal dogum yaptiysan eger onemli bi durum degildir diye dusunuyorum ben. Doktoruna yine sor tabiki.
Damla1995 Gecem1 o zamam bir bilgim yok canm sut koruyo muhabbti oluyo kanamalarimiz oluyo illaki onlarla baglantilir diye geliyo ama bnm aklima dha 2 ay olmus cnki normal bence yani ama sen sor yinede icin rht olsun isi bu sor cekinme