Naz12- ben ben varım sağ tupumu mahvetmis bu kist onu aldırdım nisanda yumurta toplanıp embiriyo oluşturuldu geçici menopoza girdim dün transferim yapıldı .
İnşallah güzel olur sonu dua edin kızlar.
Sana önerim beslenmeni değiştir mutlaka ve eğer 6 aylık deneme de olmuyorsa mutlaka bir tedaviye başla ki aşılama başarısı çikolata kistinde düşük tüp bebek daha yüksek.
Aşılama polikistik olanlar için iyi .
Amh düşük çıkmış muhakkak devlet desteği alırsın hiç çocuğun yoksa benimde böyleydi çünkü amh 1.16 ben ben 6 aydır tedavi surecindeyim sonuna geldim insaah anne olabilirim .