Benimde oğlum 18 aylıkken üfürüm duydu cocuk doktoru . Kardiyolojiye gittik , o duymadı .qma hafif bir açıklık gördü. Belirli araliklarla kontrole gidicez bundan sonra . Hatırladığım kadarıyla yazıyorum 3 yaşına kadar böyle üfürümler normal sayiliyormus . Gogus kafeslerinde mi ne bebekten açıklık gibi biesey olup o yas aldıkça kapanıyormuş , bize göre daha inceymis gogus kafesi oda yanıltıyormus . Kapanmazsa üfürüm devam ediyormuş. Tam anlatamadım kusura bakma aklimda kaldiginca yazıyorum . Korkulacak birsey yoktur muhtemelen . Boyle şeyleri takip ediyorlar tabiki ama birsey olmaz .