Rvyda_bal21 sana tavsiyem kanama alanın varsa igne kullanimini doktoruna sor bi kanı sulandirdigi için kanama alanını cogaltiyor. Ben o hataya düştüm sen düşme kanama alanım varken iğne kullanmaya devam ettim bebegimi kaybettim, baska bi doktor igneyi birakman lazimdi dedi ,doktoruna sor mutlaka durumun farklıda olabilir bilemem ama mutlaka sor bunu canım geçmiş olsun inşallah kısa sürede normale donersin🙏