Esramuslu 19 haftalık hamileyim fakat doktor bi hafta önde gittigini o yüzden geçtiğini söyledi 20 haftalikkende olunabiliyor mu acaba? Ben internette 20 haftaliga kadar olunduğunu okumuştum siz kacinci haftada oldunuz?