Smyye_ogretmn Kızlar dün adet günümdü azıcık kahvrengi leke geldi ped taktım tamm dedim regli oldum ama devamı gelmedi bugünde minnacık geldi kesildi çıldırcam her ay kendinden geçen reglim bu ay resmen gelmiyor sebebi ne olabilir
Smyye_ogretmn Nur680 ayy insllah umutlanmak istemiyorum ama bı şüphelendim bnde yarında bekleyim bı gebelik testi yapcam
Smyye_ogretmn Vrlkubra haklısın canım iki aydır deniyoruz olmuyor bu ay eşim askere gitti askere gitmeden bı birliktelik oldu ama zaten olmaz diye hiç bebişi aklıma bile getirmedim biraz daha bekleyim