Mom63 Kızlar 16 haftalık hamileyim ve şuan ileri derece kabızlık yaşıyorum🥺 karnıma ağrılar giriyor. 5-6 gündür yapamıyorum lütfen en acilinden bi öneri. Oturmakta bile zorlanıyorum🥺🥺
Sevimgiller Mom63 bende çok yaşadım özellikle 14.15. Haftalarımda bende çıkamıyordum lavaboya ve oturamıyordum bile karnım sancılar giriyordu kuru kaysı üzüm vs yedim çok şükür düzeldi ve bol su tüketimi çok önemli doktorum bana söylemişti onları bol tüketmemi ve işe yaradı inşallah sizde de yarar🙏🏻
ays-e Mom63 şurup veriyor doktor duphalac ama etkisini göstermesi de zaman alıyor o yüzden acile gidip durumunuzu söylerseniz onlar lavman yapıyorlar hemşire tarafından ilaç veriliyor 10-15dk bekletilince etkisini gösteriyor acilden çakmadan da ilacınızı doktor yazıyor bi süre düzene girene kadar kullanıyorsunuz
ays-e Mom63 lavmanla rahatladıktan sonra hem duphalac hem de sabah aç karnına kuru kayısı yedikten sonra üzerine sıcak su içmek, bi süre katı yiyecekleri azaltmak, şalgam içmek, prebiyotik kullanmak bunlar bana fayda sağladı inşallah size de fayda sağlar
Kr41 Sevimgiller 15+2’yim. Bende de kabızlık var. Kasığım karnım ağrıyor artık. 😐 Kayısı düzeltiyor mu gerçekten
Asyabuse Zeytinyağı, avakado. Ama bunları herkes yiyip içemiyor tatları değişik malum. Ben ilk günlerden beri yaşıyorum. Bunları yediğimde rahatlıyorum şimdilerde de kahvaltıdan önce 2 kuru kayısı üzerine su içiyorum çok şükür çok iyiyim 🌸 denemeniz lazım size iyi gelicek olanı. Lavman tek seferlik bir çözüm 5-6 gün olduğu için uygulanabilir bir çözüm ama sonrası için de bağırsaklarınızı rahatlatcak devamlı bir şeye ihtiyaç var inşallah bulabilirsiniz
Mrv135 Mom63 Bu durumdan kurtulmak için önce duphalac ya da lavman yapabilirsiniz. Ben çok kötü olduğumda aç karnına karpuz yiyip su içmiştim ishal yapıp tamamen yumusatmisti çok rahat çıkmıştım. Bir deneyin olmadı doktorunuza sorup ilaç isteyin..sonra da probiyotik kullanın ben doktor önerisiyle probiyotiğe başladım artık kabızlık sorunu yaşamıyorum. Bir de demir ilacınızı da sorun doktora belki o kabız yapıyordur.
Mom63 Mrv135 dün kötü oldum doktora gittim duphalac verdi. E tabi onun dışında birsürü ilaç🥺 dün bir ölçek içtim az sonra da içerim bakalım duruma🤷🏻♀️