eylulmomm Kızlar şuan hastanedeyim sancım varmış ama şuan hissetmiyorum 2 cm açılmam varmış dua edin nolur hemen kolayca olsun kurtulayim duaya ihtiyacım var sadece 🥲🤲🏻 gönderirlerse eve gitmek istiyorum sizce gitmeli miyim
Elif927 eylulmomm Allahım yar ve yardımcın olsun banada dua eder misin plasentamda azcık ayrılma varmış düşük tehlikem var ve kalp atışlarım çok Yüksek lütfen dua et 🥹🥹🤲🏻🤲🏻 Allahım sağ sağlim tez zamanda kucağına almanı nasip etsin aminnn 🤲🏻🤲🏻
eyuphaneylul1422 eylulmomm Rabbim sag salim kucagına almayı nasip etsin inşallah hangı sıkayetle hastaneye gutmıstınız acaba birde kac haftakıksınız🌸
Nis Sancıyı hissetmeyip 2 cm açıklığın varsa kolay dogum olur fırsata cevir Sguat yap ve sıcak dus al sancı varken bnları yapmak cok zor
Oznurozdemir eylulmomm Allah bi avazda kurtarsın inşallah. Kaç haftalıksın bide sancın kaç çıktı en fazla
Mervemihra eylulmomm inşallah sagliklica kucağınıza alırsınız kaç haftaliktiniz ne şikayetle gittiniz hastaneye
Elif927 eylulmomm Allah razı olsun evin yakınsa gidersin rahat olabilmek çok iyi bence senin adına sevindim inşallah gider gitmez bir avazda doğurursun iyi haberlerini ve duanı bekliyorum 😊🤲🏻💐
eylulmomm @eyuphaneylul1422 belim çok agriyodu ama geçmişti bugün kontrolum vardı o yzuden geldim sancı çıktı nst de açıklık var mı diyebbaktilar 2 cm dedi gitmek istiyorum ama gondermiyolar şuan
eyuphaneylul1422 eylulmomm benımde kızım makat geliş cuma kontrolüm var sanırım oyle olursa sezeryan olucam hıc bır belırtı yok bendede 39+3 üm
eylulmomm @Oznurozdemir Amin canım çok sağol 39+2 kaç çıktı bilmiyorum ki doktor sancı var diye gönderdi kağıt onlarda valla bilmiyorum