Sddka1996 Arkadaslar bugun 32 haftalik olduk 3. Gebeliğim. 2 si erkek bu gebeligim kız. Bugun kendimi çok ama çok ağır ve şiş hissediyorum. Oglanlarda boyle değildim. Altıma acayip baskı var . Sizce ne yapayım doktor kontrolüm haftaya .
Sarahh Sddka1996 33+1 im benimde ilkim kızımdı çok rahat hamilelik geçirdim şimdi oğluma hamileyim ve çok zor geçiyor ilk aylardan şimdiye kadar varislerim bile çıktı
Sddka1996 Soruyorumm cok dikkat ediyorum tuz kullanmamaya . Ama uzansam dinlenme moduna geçsem artık iyi olacak