Yaa çok sevindim hayırla sağlıkla kucağınıza almak nasip olsun öncelikle. Peritanoloji de ki doktor çıkabilir dedi ama bugün kendi doktorum bu saatten sonra zor dedi sezaryen yada normal doğum olması korkutmuyor ama erken gelmek isterse endişesini atamıyorum