Ben bı tulum seti birde nevresim takımı aldım. Bebek şuan 28 haftalık ben 1 ay öncesinden hediyesini verdim. Benim bebek te 31 haftalık. O takı takarsa bende takarım o takmazsa bende takmam. Zaten daha hediye falan da almadı gerçi almasına gerek yok , ben bebeğin her şeyini aldım kimseden bı şey beklemem de 😊