Aytulengin Merhaba suyumuz azmış cumartesi yine çağırdı doktor. Şu an hiçbir doğum belirtisi yok. Sezaryan olarak mı ilerler sizce? Doktor muhtemelen su az bebeği şu gün alalım diyecek.
Unzile35 Aytulengin suyu azalıp suni sancı ile normal Doğum yapan 2 arkadaşım var karar bence sizin üstelik birinin 2 ye kadar düşmüştü suyu 36 haftalık Doğum yaptı