Hunilininbirii Kızlar doğum yapalı 27 gün oldu sağ göğsüm balon gibi diğeri bebeğim emmediği için küçüldü. Süt var ama diğerine göre azaldı nasıl tutturabilirim koltuk altımdan tutup kendini sağda hissetsin diye öyle emzirmeye çalışıyorum ama yinede almıyo
Muya Hunilininbirii merhaba benimde ilk iki üç gün sol gogsumu tutmamakta direndi hemşireler özellikle orayı çok vermeye çalış mutlaka tuttur dedi öyle yaptım oraya yöneldim şimdi ilk sağ göğsü alıyor sonra sol göğsü alıyor öyle bir ayrımı yapıyor bununda nedenini hemşire eger sağ taraftaysa karnınızdayken saği sever ve emer daha çok demişti 🤭🤭
Acbucocuk Muya hep sasirmisimdir bu duruma yaa sag sol diye ne seciyon emsene cocuk zaten sut yetiyordu yetmiyordu bissuru soru isareti var kafada bide yön seciyorlar 🤦♀️
Hunilininbirii Muya ay çok tuhaflar gerçekten sağı solu nasıl ayırt ediyo bilmiyorum ağzına aldığı an yüzünü ekşitip emmeyi bırakıyo 😂
Muya Acbucocuk ayyy annesi oda bir birey tabiki seçimleri olucak öyle düşün birazcik inatlas solu vermekte ben öyle yaptım 🤩
Diylia Bende de aynı dert var.Bazen uyku sersemi veriyorum o göğsümü ama zar zor.Birde solda uç yok.Bu gidişle hepten kesilecek sütü zaten çok az
Hunilininbirii Diylia sağdada uç yoktu eme eme çıkarttı onu gayet güzel emiyo şu an ama sola gelince yüzünü ekşitip emmeyi bırakıyo 🥲
papatyannaa Bende aynı şeyi yaşamıştım. Bununla ilgili videolar izledim çok çabaladım ama sonunda ugrastigima değdi. Youtubeda uzman tavsiyelerine bakabilirsin canım pes etme