Ela3834 Merve-2684 benim 6 arkadaşım da o hoca da doğum yaptı 5 i normal 1 i sezeryan o da şeker hastası diye. Çok ilgili. Biraz da ön yargısız gitmek lazım
Merve-2684 Ela3834 Benim en yakınım görümcem gitti ve neler yaşadığına bizzat şahidim.. Ön yargısız gitmek için sebebim yok bir sürü iyi doktor varken Züleyha hanım en son tercihim bile olamaz 🙃 herkesin düşüncesine saygım sonsuz bu da sizin düşünceniz.