kalbiminpariltisi Bat 17 test falan yapmıcam adetin geçmesini beklicem siz neler yapıyorsunuz ☺️ Hem çok umutluyum hem de korkuyorum bilmiyorum
Cansu355 kalbiminpariltisi Tatlim strese girme hic rahat bi sekilde adet gununu bekle gelmesse hemen test yaparsin. Biliyorum beklemek kolay olmuyor ama mecburen kendimizi rahat tutmak zorundayiz❤️
Anakralicee kalbiminpariltisi ben bekleyemedim adetten 1 hafta önce test yaptım negatif çıktı hamileymişim oysaki hayal kırıklığına uğramıştım😁sonra 3 gün sonra adete 4 gün varken yaptım silik çizgi çıkmıştı beklemek çok zor inşallah hamilesinizdir Allah sabır versin beklerken😃😁
kalbiminpariltisi Anakralicee ay Allah razı olsun inşallah hamileyimdir 😅 hakkimızda hayırlısı olsun 🌼
Yigitduru Anakralicee canım negatif çıkıp mesela 3 hğn sonrs tekrar test yaptığonds pozitic çıkmjş ya negatif çıktıktan sonrs ilişkin oldumu mesela
Anakralicee Yigitduru evet canım gün aşırı bazen hergün bebek için oluyordu vazgeçmedik😛🙈ama negatifken gerçekten negatif olsaydı 3 günlük bebek çıkmaz testte negatifken zaten varmış ama küçükmüş anlayacağın o yüzden çıkmamış