seymaatk13 hamileliğimin 4. Ayından beri motosiklete binen ben kalslekdk ve 36. Haftama gircem herkes onun tepesinde doğurucan der yine de takmam. Üstelik dağ bayır bile gezdik. Ben hiçbir sorun yaşamadım çok şükür tedirginsen binme. Çok hızlı gitmeyin bozuk yolları tercih etmeyin bence sıkıntı olmaz.