fatmaa37demi5 Kızlar merhaba iki üç gündür bebeği sanki hemen vajinamin üstünde hissediyorum. Sanki başıyla ittiriyor gibi. Dogum kanalına girmiş olabilir mi acaba. En son 35+5 de gittim sancı veya başka bir sorun yoktu. Şuan 36+6 dayım. Aynı şeyi yaşayan oldu mu hiç
Ask_hosmus fatmaa37demi5 ben 1 hafta böyle hissettikten sonra doğurdum, zaten insan anlıyo Bi şekilde bebek vajinam da hareket ediyordu sanki, doktor kontrolünde doktor kafasını kanala dayamış demişti 1,2 hafta sonra doğurdum zaten 😅
Gmzbiri fatmaa37demi5 38+2 yiz hıçkırıklarını vajinamda hissediyorum birkaç haftadır. Doğum kanalına tam girmemiş ama dayanmış sizin de öyle olabilir
Bebikkcik fatmaa37demi5 36+2 olduk kanalda şuan bugün yürürken o kadar baskı hissettim ki zar zor yavaş yavaş yürüdüm bakalım benim ki n zaman gelecek 😂
fatmaa37demi5 Ask_hosmus darısı başımıza inşallah 🥲 hani gerçekten bazen başı olduğuna emin oluyor gibiyim böyle kendi ittiriyor oraya doğru sanki
fatmaa37demi5 Gmzbiri inşallah öyledir normal doğum istiyorum Allah nasip ederse. Bir dahaki randevum 38. Haftada bakalım inşallah dogum kanalındadır
H-26 fatmaa37demi5 aynne canım bizde 37+2 günlük olduk ve bende aynı şekilde hissediyorum bugece 37+3 olcaz canım sağlıkla gesinler
Saribezlikadin fatmaa37demi5 bende arada kolunu bacağını çıkarmış da el salliyo gibi hissediyorum vallahi kanala giriyolar artık aşırı baskı oluşuyo alt tarafa