ftmfts is mi hic bisey yapmiyorm desem yeridir Kayinvalidem de kaliyorm 1aya yakindir.evime gcerm artik diyodm ki bgn sancm oldu cok siddetli dgldi ama rahtsiz oldm gttm.kndi doktoruma ulasamadm acildeki doktor bakti ama insan bi tane mi olumlu sey demz valla fena tisrtm.yok birdn kesen patlar yok kanamn olur yok bebek kordona dolanir saydida saydi.kesnlkle ayakta kalma egilme dogrulma ayy siraladi fenalk geldi.yarn kndi doktoruma gidicem.ama stresten elim ayagm titredi desem yeridir.siiznde mi ayniydi? Ne yaptiniz nasl idare ettiniz aciklik vrmiydi rahimde ?