mimar_anne çok şükür çok güzel gidiyor her şey 🤲🏻 Ocak sonu bizim de kısmetse doğumumuz🤗 ismi Ali Aras olacak inşallah 🫶🏻 17. Haftanın ortalarından itibaren hissettirmeye başladı kendini maşallah baya da hareketli 19+6 yız şu an tepikleyip duruyor anneyi😄