Bence biraz abartıyor eşiniz. Sonuçta 23 haftalık olmuşsunuz az da olsa birşeyler alınıp kenara konulmalı. Son haftalarda biranda alışverişe başlayınca bocalıyor çünkü insan. Şahsen ben 30. Haftamda başladım,keşke erken olsaydı diyorum çünkü düşünüyorum eksik var mı acaba diye. Ama erkenden başlasaydım buna gerek kalmazdı mesela. Eşinizi ikna etmeye çalışın bence.