Baymehal Ya kızlar ben 2.hamileliğimdeyim ama evrak vs gerekiyor mu bi yerde hördğm evrak lazım falan diye anlam veremedim 2 yılda değişirmi ki sistem
aylinpalaa Baymehal evrak niye lazım olsun ki zaten takipli hastaneye gidiyorsunuz kimlik yeterli oluyor
Baymehal aylinpalaa değil mi bende gördüm şok oldum ama üstünde durmadım sonra aklıma takıldı paylaşayım dedim sağol 🤭