Soruyorumm ay gayet de haftasıyla uyumluymuş. Benim doktorum iyi demişti bana. 31-34 arasında normal beslenmeme ekstra olarak yoğurt, ceviz,süt(süt ürünlerini öncesinde hiç tüketmezdim ama kemiklerim ağrımaya başlayınca kalsiyum ihtiyacımı gidersin diye tüketmeye başladım. Kilosu için de değil) ve yeşil mercimek eklemiştim ben sadece mesela çok da güzel almış bebek. Kaşar da tüketmememe rağmen 🤷🏻♀️ Daha yolunuz var sağlıkla gelsin bebek siz de stres yapmayın hiç 🙏🏻