EbrarZeren ben varım 👀 normal doğum yanlısı olduğunu bildiğim için tercih ettim,arkadaşımın da önerisiyle.Cunku arkadaşım doğum aninda çok sancı çektiği için son anlarda yalvarmis beni sezeryane alın diye ona rağmen bile almamış nehir hoca ve kız normal doğum yaptı gayet sağlıklı bir şekilde 😂 şunu biliyorum ki nehir hoca bende ya da bebeğimde gerçek anlamda bir sorun/risk görmedikçe bana sırf diğer doktorlar gibi beklememek için sezeryane alalım demicek.Ona bu konuda güvenim tam 🤍 nehir hocanın seveni çok dolayısıyla hastası da çok ,tek eksi yönü bu bence şuan randevu alayım desen 1aya kadar doludur randevuları 😅