Nurezel Kızlar 37 haftalığım faranjit olmuşum antibiyotik verdi sağlık ocağı doktoru zararı olurmu içen varmı bu haftada antibiyotik
Serapppp61 Nurezel bebeğe uygun antibiyotik veriyorlar. Ama doktoruna da danışarak kullan derim. Bende hamileligimde iki kere antibiyotik kullandım.