Yarenylmz benim 12. Haftada 3 kez aralıklı kanamalarım oldu. Progestan kullanıyorum kanama alanım vardı sürekli kahverengi lekelenmem akıntım oluyordu. En son 2 hafta önce gittiğimde kanama alanın boşalıyor demişti doktorum yarın kontrolüm var inşallah düzelmiştir şuan 16+5 iz bu zamana kadar sürekli yattım tuvalet harici kalkmadım bebeğin eşi aşağıda dedi . Zor bir süreç inşallah Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip eder.