varbihayalimiz59 Merhaba 10 aylık evliyim ve bebek istiyoruz bununla ilgili eşimde bende hastaneye gittik ama doktor ikimizde de bi sorun olmadığını söyledi ve eşimle bana vitamin verdi içtik bitti ama hala daha o güzel haberi alamadık sonra bi tanıdığımız süt maydonoz buharına otur onun çok etkisi var dedi bende artık çok istediğimiz ve her ay olumsuz bi sonuç aldığımız için denedim şu 2 gündür göğüslerim çok şişti ve sertleşti komşumda ben ilk hamile kaldığım zaman göğüslerim böyle oldu dedi eşime söyledim dün akşam erken test almış ama cesaretimi toplayıp yapamıyorum kısacası aranızda süt maydonoz buharını deneyiz olumlu sonuç alan oldu mu son adet tarihim 21 Ağustos eğer olduysa buay şuan test yapsam çıkar mı
mavipapatyaa varbihayalimiz59 duymuştum bende süt maydanoz u hatta kabak falan da biseyler yapiyorlardi samanla. İyi de geliyormuş ama denemedim. Adetiniz yaklastiysa eger bekleyip stres yasiycaginiza testinizi yapin yada kan verin direk sonuc öğrenin
Mer93 Beklediğiniz adet tarihi ne peki? 21 ağustos sat yazmışsınız düzenli adet oluyosanız yumurtlamnız büyğk ihtimalle yeni olmuştur belirti imkansız. Test için de çok erken negatif alma ihtinaliniz çook yüksek boşuna moralinizi bozmayın en erken adetten beş gün önce erken gebelik testi yapın
Alyabebekkkk Biz 4 yıllık evliyiz bizde de hiç Bi problem olmadı canm,sonra etraftakiler rahim tersliği olabilir dedi,kayinvalidem şu ve sabunla rahmine masaj yaptı,daha sonra Süt ve maydanoz buharina oturdum,2 Ay sonra hamile kaldım