Kızlar karnım sertleşiyor kızım kendini hep bir yana topluyor bu yüzden bende rahatsız oluyorum yatamıyorum çoğu zaman yerden zor kalkıyorum 38+1 haftalığım çok az da kaldı doğumuma ve bu durumu 2 ay oldu yaşıyorum acaba bebeğime zararı falan var mıdır bide Antalya’da oturuyorum sıcak olduğu için gece klima açıyoruz eşim bazen soğuk dereceye veriyor ama çoğunluk 26° derecede fikri olan var mı ben endişeleniyorum kızım için?