Banada aynı söylediler canım detaylıda 20 haftalıkken gittiğimde plesantası rahmine çok yakın takip edilicek söylendi geçen gittim 29 da doktorum her hamilelikde genelde olur ve gebelik boyunca yukarı çıkar genelde dedi o yüzden içim rahatladı 3 gün önce gittim kontrole gayette iyi herşey sen kafana takma yeterki