ikikedi-birbebek Kr41 13+2 deyim dün sordum doktoruma doguma kadar gecmicek aglastikca artacak dedi 😭 Kalsiyum yazdı bakalım 🌿
Kr41 ikikedi-birbebek benim kontrolüm 23 eylülde. Gidince bende isticem ilaç. Benim de 13 haftalıkken başladı🤦🏻♀️