Azra41 09Tugba_0909 Kullanıyordum içer içmez ogurmekten mahvoluyordum 😏 doktorum değiştirdi şükür şuan hiç bir sıkıntım yok 😊🥰
minikturtam1 09Tugba_0909 bende bayadir bu ilaci kullanıyorum. Ama bendemi bir tuaflik var acaba ?tuvalete girdigimde leş gibi ilaç kokuyor.sizde böyle bir durumla karşılaşıyormusunuz ? Doktora danışmalımıyim acaba ?
Babytwo2 Decavit, vicium d ve d3 total aynı anda kullandım 10 gün bende ama hepsinin içinde d vitamini oluşundan tedirgin olup bıraktım decavit ve d vitaminini . Fazlası da toksik etki yaratabiliyormuş bir daha ki gittiğimde soracağım ona göre içeceğim .
esmaozdemir76 09Tugba_0909 doğum yapana kadar kullanacakmisim gerekirse doğumdan sonra bakarız dedi doktorum