Tufutufu Kızlar koltuk altlarımı jiletle alırken et benimin üzerinden hafifçe sıyırdım. Kanadı durdu ama tedirgin oldum:( Doktora ancak haftaya gidebilirim. Herkes bir şey olmaz diyor ama bir şey sürmek gerekir mi? Yıkadım yarabandı taktım o kadar :(
Kleopatra- Tufutufu Yıkayıp yarabandı takmak yeterli olmuştur aslında. Ama bazı söylemler de et beni falan sıkmak zararlı diye duyduğumuz için tedirgin oluyoruz. Ağrı sızı olmadığı sürece sanmıyorum bir problem olacağını. Ama doktora da görünmekte fayda var tabi ki.