havvaana İkili testi normal çıkanlar üçlü veya dörtlüyü yaptıracak misiniz veya doktorunuz nasıl yönlendirdi? Ben şehir dışındayım bir süre daha gidemeyeceğim ikili test normaldi ama doktor üçlü dörtlü hakkında birşey demedi şu an 15+2yiz
fatmaa37demi5 havvaana iki teslim güzel çıkmıştı diğer tüm tarama testlerini de yaptırdım yine de doktorumun tavsiyesi ile
ikikedi-birbebek havvaana 2 li normal çıkınca diğerlerine gerek yok dedi doktorum özele gidiyorum ultrasondada her şey normal dedi 🍀 Riskli çıksaydı isterdim dedi ama riskli çıkmadı çok şükür 🍀
Kubra_6 havvaana canım benim 2 li testim normal çıkmıştı doktorum 3 e gerek duymadı 4 lüyü de yaptırdım oda temiz çıktı çok şükür 🙏🏻 4 lüyü de 16+4 de yaptırmıştım
_edakrsu22 Benim normal çıktı çok şükür doktorum 3 lu 4 lu için birşey demedi sormadı bile bende yaptırmadim zaten yaptırmayida düşünmüyordum
havvaana fatmaa37demi5 benim sorunum bi süre doktoru göremeyecek olmam ve o zamana kadar üçlünün haftası kaçar mı ondan korkuyorum
fatmaa37demi5 havvaana 16 ile 18. Haftalarda yapılıyor diye biliyorum 18. Haftada yaptırmıştım. Doktorunuza danışın bi bence yine de
fatmaa37demi5 fatmaa37demi5 yada orda bir yerde yaptırma şansınız varsa doktorunuza yine danışarak yaptirabilirsiniz