37 haftalığım sancım hat safada ama parmak ucu açılma var nst sancım yükselerde dogum sancisi ama açılma olmadığı için olmuyor 10 gündür sancidan patladım ama ilk çocuk oldugu icin sezaryanlik durum da olmadi icin almıyorlar açılmaya kadar beklenecekmis Dualarlarinizi beklerim 🥺