Asl-123 Merhaba kizlar ben henuz yeni hamile olduğumu öğrendim doktorum daha önce düşüğüm olduğu icin bana coraspirin verdi ama ben açıkçası kullanmayada korktum yani hamilelikte kullanan var mı?
bsrylmzhk Asl-123 başından beri kullanıyorum şuan 32 haftalığım. Tahmini 34 te bırakırız dedi doktorum
Asl-123 Bir sıkıntı oldu mu peki size neden vermisti, bir arkadasimda cok kanama yaptığını soyledi ve bende endiselendim
yasminnnnnnn Asl-123 r bir düşük yapmıştım genetikte pıhtılaşmam çıktı o yüzden kullanıyorum kanamam olmadi
tazecikannee Ben tüp bebekle hamile kaldım o ilacı kullanıyorum hala şuan 8+6 dayız ne zaman bırakacağım belli değil
mimar_anne Kullanıyorum daha önce kayıplarım olduğu için ki kesinlikle kullanmalısın bir zararı yok aksine faydası var bebeğe kan akışı için
serdemgunes Asl-123 doktorun gerekli olmasa vermezdi 5 haftalıkken verdi şuan 19 büyük ihtimalle doğuma kadar kullanıcam bir zararını görmedim 😊
Tasbebek Asl-123 ben başka bi sebepten dolayı 4-5 yıldır kullanıyorum hamileliğimin başımdan beri de devam edyorum 7bucuk aylık hamileyim bir sorun olmadı Allah’a şükür bazı durumlarda gebelikte de veriliyor doğumdan önce doktorunuza söyleyip bırakmayı unutmayın yeter