Kızlar bebeğimin cinsiyetinin kız olduğunu öğrendim bugün henüz kimseyle paylasmadim ilk paylaştığım yer burası 🥰🌺
Eşime bir kutu hazırlayıp öyle söylemek istiyorum ama kutunun içine kızım için bir isim de yazmak istiyorum. Çünkü eşim dışarıdan gelen fikirlere hep açık ve kayinvalidemle kayinbabamin istediği bir isim koymak istemiyorum şimdilik aklımda Ceren ve Defne var ama tam şu diyemiyorum sizce ?