Sare_34- Normal mi bu durum sizce kızlar ? İki gündür bulantilarım yok hic hamile degilmisim gibi bebegime bir sey mi oldu diye korkuyorum eger kalbi durduysa nasil anlarim ? Kontrolume de daha 13 gün var
yanikkozaanne Sare_34- merak etme canım normal bir durum bebek karnında olduğu sürece HCG sifirlanmaz yani bulantinin kesilmesinin bebekle ilgisi uoktur
Mer93 Sare_34- ne güzel erken bitmiş diye sevinmelisin bence ama şöyle bişey var benim de bi gün olup bi gün olmuyor bi iki gün ara veriyor sonra bi daha başlıyor öyle de olabilir
mylittlebabym Ben 11 ’im. Daha bugüne kadar bir kez olsun bulanmadı. Bende senin gibi korkuyordum, iki gün önce kontrole gittim her şey yolunda çok sağlıklı bebişim. Sende içini ferah tut bulantı ile bebeğin sağlığı arasında hiçbir bağlantı yok dedi doktorum.
Melismelo Benim sanki bulantılarım azalmışdı ve kontrole gittiğimde kalbinin durduğunu öğrenmişdim bunun bir belirtisi yok malesef ama bulantım bıraz azalmışdı 10. Haftada 11. Haftada kontrolüm vardı ve bebeğin kalbi 9. Haftada durmuş malesef
Mecra Melismelo sizle birebir aynı şeyi yaşamışım haftalarımiz bile tutuyor sadece benimde birden kesildi bulantım bı sabah kalktm ki hiç birşeyim yok tabiki herkesin başına aynı şey gelecek diye birşey yok içini ferah tutmakta fayda var çok kafaya takılıyorsa da beklemeden kontrole gidilmeli Melismelo
Sare_34- İcimi rahatlattiniz çok tesekkur ederim hepinize kotu bir sey olsa kanama olur diye getiriyorum aklima zaten insallah kesilmis olur bulantilarım 🤦🏻♀️