tugcemre arkadaslar 3 gündür bogazım agrıyr nezle oldum asta sımdıde bogaz kurulugu var ne yapmam gerekiyr serum takdırmak dışında
MiracAlpinveUmutunAnnesi tugcemre ılık ballı su yada ballı süt içmeyi denedin mı ? Ilaç kullanmaktansa ballı su yada süt yumusatir diye düşünüyorum
BrcKzlaslan tugcemre canım 1 haftadır bende öyleydim otacı marka ıhlamur ballı pastil var doktorum bi tek onu verdi onunla boğazlarım iyileşti Allah’a şükür. Boğazları ağrıyınca insanın çok halsiz düşüyo. Bide bol ılık ıhlamur iç bir an önce iyileşirsin. 🤲