Kızlar merhaba 13+1 hamileyim bugün ikili tarama testi yaptırdım ense kalınlığı doktorum 1.2 dedi burnunu ölçmedi ama gördüm dedi kan verdim bide oda bir hafta sonra çıkacak sizce ense kalınlığı normal mi doktorum normal dedi ama yine de içim bir tuhaf oldu sizinkiler ne kadardı ya da bu ölçüm iyi mi