17papatya Kızlar bugün adet günüm ve şu saate kadar adet olmadım test de alıp yapmadım cumartesi yapmıştım testi negatifti bi daha da tekrarlamadım
Burcu-2634 17papatya bi gebelik olup olmadığını anlaman için adetin bi süre geçmesi gerekiyor 3 5 gün gecikince tekrarlaman daha mantıklı testi 🙄