92-anne Arkadaşlar hamilelikte magnezyum kalsiyum takviyesi almak şart mı? Herkesin kullanması gerekiyor mu yani?
Babylovebaby 92-anne canım bana kan ve multivitamin başlamıştı doktorum ama bazen altta kasıklarda ağrılarım oluyor korkuyorum onun için magnezyum da başlayabilir miyiz dedim ondan da almıştım eğer o tür şikayetlerin varsa doktoruna sunabilirsin
Portakalcicegi 92-anne 23. Haftamdayim geçen hafta çok bacak kramplarım olmaya başladı doktoruma söyledim magnezyum yazdı soda da içebilirsin dedi günde 2 kez Kızılay erzincan soda içiyorum birde muzla badem önermişlerdi onu yiyorum şuan düzeldi eğer tekrar olursa doktorun verdiği magnezyumu kullanacağım. Şimdilik doğal yollarla takviye etmeye çalışıyorum.
Burcusko Kasılma ya da ağrı şikayeti varsa doktor magnezyum yazıyor benim 7.ayimda başlamıştı.O yüzden magnezyum kullanıyorum.92-anne
Melismelo Magnezyum ağrılara kasılmalara kramplara kabızlığa cok iyi geliyor bence kullanın zaten ağrılarınız olduğu zaman kendiniz kullanmak isteyeceksiniz yada ayak krampları🥴
2Meyve- Ben şuanda 9+3 ve şuan böyle bir şey kullanıyorum . 2 . Gebeliğim yalnız . Ortalara doğru ilk oğluma hamile iken kullanmıştım. Benim fikrim doktorumun yazdığı ilaçları kullanirim. Sonuçta bizim ve bebeğimizin sağlığı için yazıyor o ilaçları.